20 Eylül 2012 Perşembe

Söz Verdi-k :)

Güzel mi güzel bir günde güzel bir post yazayım dedim... Biraz rötarlı geldim :)

Ahhh ! Nihayet atlattık o günü.. Zaman bana o gün yetmedi.. Saatler ciddi ciddi uzasın istedim..

Ve gelelim detaylara..

"Bir pazarım var" cümlesini o gün rafa kaldırarak sabah 7 buçukta kalktım.. Hala uykusuzum :) Anneciğimle ikramlık hazırlıklarına başladık.. Tabi bir gün öncesinde sarılan sarmalar, şerbeti dökülen tatlılara hiç girmiyorum..

Saat 11 de randevum olan kuaföre saat 11 buçukta gittim.. Daha makyaj aşamasındayken benimkiler 1,5 saatlik yolu uçup gelmişler ..

Bendeki telaş görülmeye değerdi.. Benimkini ailesini oyalamasını tembihledim... Yolu kaybetti-ler ! :)

Ve nihayet eve gelip hazırlandım.. Çok geçmeden kapımız çalındı.. Hayatımda hiç bu kadar el öptüğümü hatırlamıyorum. Kapıda el öp istenince el öp yüzükleri tak el öp çok bereketli bir gündü doğrusu..  :)

Elinde orkideyle sevdicek girdi içeri.. Gönlümden geçen çiçeği okumuş resmen :)

Gelen çikolata ne zaman verilecekti peki.. Hoşgeldiniz diyerek mi sonra mı ? Hemen arkadaşım annesini aradı  sorduk..

Ve işte isteme aşaması.. Allah'ım utancımdan ölecektim.. Babamın bana dönüp cevabımı beklediği an gerçekten yerin dibine girmek istedim.. O dakikaya kadar ne bir heyecan ne bir sıkılma vardı bende..

Sevgilimin kahvesi aksiliklerden dolayı isteme sonrasında verildi.. 3 kere tuzlu kahve yapmak zorunda kaldık zira iki tane kahve makinemiz ona kahve yaparken arızalandı.. Öyleki sigortalar apartman sisteminden attı iki kere.. Tabi yine de kurtulamadı :)

Yüzüklerimizi taktık..Aşkımla hayatımızın en önemli sözünü verdik..


 İkramlarımızı yaptık. Günün sürprizi kurabiyelerimiz oldu.. Herkes çok beğenip eşine dostuna vermek üzere 2 şer -3 er fazla aldı :)


Arkadaşlarıma hemen kurdelemden kesip orada yutturdum.. Kısmetlerini kapar mı açar mı bilmem:) Ben adetin yolundan gittim..
  Ve günümüz arkalarından el sallayarak güzel bir şekilde sona erdi...




Darısı bekarların başınaaa :)

Dipnot : Bu gibi günlerinizde sadece fotoğraf için bir kişiyi ayarlamanız tavsiyedir.. Yoksa ben gibi hayalini kurduğunuz fotoğrafların hiçbirine sahip olamazsınız :)

9 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun çok güzel olmuşsun canımm.. Allahım tamamına erdirsinn.. darısı başıma =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlımm aminn aminn :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin. Çok güzel heyecanlar bunlar :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm güzel dileklerin için :) Çok çok güzel hemde :)

      Sil
  3. merhabalar ,:)
    blogunuzu yeni keşfettim ..
    güzel günleriniz olsun hayırlı olsun..
    takibe aldım blogunuzu.
    sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,hoşgeldin :)
      İyi dileklerin için çok teşekkür ederimm :)
      artık bende takipçinizim :)

      Sil
  4. mutluluklar allah tamamını erdirsin:)

    YanıtlaSil
  5. mutluluklar dilerim bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil