26 Temmuz 2013 Cuma

Hazırlığın en güzeli.. Nişanlık seçimi :)




Aylardır düşündüğüm, araştırdığım güne gelmiştik nihayet.. Nişanlık almaya gidiyoruz İstanbul-Fatih'e..

Mint yeşili.. Birçoğunuzunda vitrinlerde bu sene en çok gördüğü renktir eminim.. Bende aşık olduğum bu renk ile ilgili el buketleri, uyumlu olabilecek ayakkabılar, nişanlık modelleri aklıma gelebilecek herşeyi araştırdım. Hatta o gün mint rengi bluzumla gittim nişanlık bakmaya.. Bulunduğum şehirde mint rengi nişanlıklar denedim..

Gezmeye başladığımızda ilk olarak vitrinde mor renkli bir nişanlık gördük.. İçeri girelim dedik kapalıydı.. Pazar günü erkenden açmalarını düşünmek aptallıktı sanırım :) O mağaza senin bu butik benim derken hayal kırıklığı içinde dolaşmaya devam ediyoruz.. Yine aynı mağazanın önünden geçerken içeride insanlar olduğunu farkettik. Vitrindeki mor nişanlığı denedim.. Bayıldım ayıldım hayran kaldım.. Ama bir sıkıntı var; rengi. Eee ben mint alıcam - bunun mintini dikiyormusunuz ?-  Daha önce diktikleri mint rengini gösterdiler bana. Tam da istediğim ton..

Hemen karar vermemek adına ayrıldık oradan.. Gittiğim yerlerde hiçbir modeli beğenmedim.. Geri döndük.. Sevdiceğimin yoğun ısrarları başladı.. Aşkım bak mor çok yakıştı, başka kimde gördün mor nişanlık.. Mor al sen diye.. Şöyle süzdüm kendimi.. Hakikaten kimsede görmedim, denk gelmedim..

Aylardır üzerine düşündüğüm herşey tepetaklak olmuştu şimdi.. Sevdiceğime alıcağımız takımın rengi, beğendiğim el buketi vs.. Anlık bir fikirle mor nişanlığı diktirmeye karar verdim.

Sonra ne mi oldu ? Herkes çok beğendi.. Tanımadığım insanlardan mesajlar aldım. Nişanlık seçimim çok ama çok doğru bir karar oldu. İyi ki mor almışım :) Geçmiş yıllardan mor rengine bir takıntım vardı zaten. Yakın arkadaşlarım rengi hiç yadırgamadı :D

**Vee  nişanlığı aldıktan yaklaşık 1 ay sonra küçük bir şaşkınlık yaşadım. 6 mayısta Facebookta görüp hayran olduğum bir nişanlık vardı. Arkadaşlarıma aşık oldum buna diyerek resmini göndermiştim. Mint rengi...  1 ay sonra bilgisayarımdaki gereksiz şeyleri silerken resmi farkettim.. Açıp baktığımda gözlerime inanamadım. Aldığım nişanlığın aynısı.. Belki aldığımız yerde aynıdır bilmiyorum.. Ama herşeyiyle birebir aynıydı..

Fotoğraflar mııı? Bir sonraki postta :)

Pamuk Prenses ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder