25 Eylül 2013 Çarşamba

Yaşasınnn, Uçak biletlerinde yaz fırsatı.





Birçoğumuzun belkide şikayet ettiği bir konudur uçak biletlerinin fiyatları. Öyle ki son anda çıkan yolculuklarda belimizi bükecek cinsten bir tutara sahip olabiliyorlar.

Planlı seyahat programlarımız için ise elimizi sıkı tutup uçak biletlerimizi şimdiden almakta büyük fayda var.

Bir süredir pegasusun yaz fırsatlarını açıklamasını takip ediyordum. 29 martta son seferini veriyordu her seferinde.. Takip ettiğim günlerden bir gün, seferlerin açıklandığını görmemle yaşadığım mutluluk, fiyatları farketmemle yerini hüzne bırakmıştı..
Şans budur ki 2 gün sonra Pegasus yaz fırsatlarını başlattı.. Öyle ki 2 gün önce baktığımda 450 tl ye denk gelen (2 kişi gidiş dönüş) bilet fiyatları bugün 180 tl..

Eee tabiki hemen aldık bizde :)

Balayı programları kesin olan çiftler bence bunu kaçırmamalı..

Herkese şimdiden iyi uçuşlar dilerim

Sevgilerle
Pamuk Prenses

2 yorum:

  1. Yazılarının büyük bir kısmını okudum, çok tatlısın :)
    Ben de düğününe sayılı günler kalmış bir gelin adayıyım :) Gerçi gelin adaylığımız da kalmadı gerçi, nişanlanınca da gelin damat diyorlar, eş adayıyım diyeyim en iyisi :)
    Bu arada ben de bloguma beklerim, hatta şu an devam eden bir çekilişim var. Ama sen çekilişi boşver, benim içim çok ısındı sana, arkadaşım ol gel :D
    252. takipçinden sevgilerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel, sımsıcak bir yorum bu böyle :) Zorlu bir yolda yoldaş olalım birbirimize :)
      Çok teşekkür ederim Beyaz Sır , çok memnun oldum. Sıkı takipçilerinden olucağıma emin olabilirsin. Sevgiyle kal :)

      Sil