7 Şubat 2013 Perşembe

Ben yine mimlendim kii :)


Yağmur sonrası torak kokusu beni kırmayıp ona gönderdiğim mim sorularımı içtenlikle cevaplamış.. Kendisine teşekkür ediyorum :)
Ve iade-i ziyarete gelmiş :)
Uzatmadan hemen cevaplara geçiyorumm..

1)Örgü örmeyi sever misin?
Geçmiş yıllarda örmüşlüğüm vardır ama sıkıntıya gelemeyen bir yapım var :) Çok sevdiğimi söyleyemicem.
2)Hayatta olmazsa olmazın nedir?
Sevgi.. Sevmeli insan birşeyleri ki huzur bulsun. En başta kendini sevsin mesela ;)
3)Kendini 3 kelime ile anlatabilir misin?
Aşırı duygusal, Bazen çok saf, Güleç
4)Hobilerin neler?
Gezmek, gezmek, gezmek :) Gezerken eğlenmek film izlemek gezerken yapılabilecek herşey benim hobim olur :)
5)Uğraştığın el sanatların, becerilerin var mı? Neler?
El sanatı değilde birşeyleri değerlendirmeyi çok severim. Eski kutuları süslemek gibi. Evde kullandığım toka kutum bozma dondurma kutusudur mesela :D 
6)Kaç tane ayakkabın var? :))
Hımm hemm hömm :D Sayıyorum hemenn :) 
yuhh cidden bu kadarmıymış ! 13 taneecikk :D  geçtiğimiz yaz iki poşet ayakkabıları da elimden çıkardım. 
7)Elinde kalan para zar zor ay sonunu yetirme sağlayacak ama mağazada gördüğün ve bayıldığın şeyde karşında. Bu durumda ne yaparsın? Eğer mağazadaki ürünü alırsan ay sonunu getirmek için ne yaparsın?
Genellikle bir sonraki aya bırakırım o olayı.. Misal daha dün akşam mağazadayım bişeyler aldım.. Aşırıya kaçmamak için bir kısmını gerş bıraktım önümüzdeki ay alıcam :) 
8)Gurur mu mantık mı?
Gururu çoğu zaman saçma bulmuşumdur tabiki olmazsa olmazlarımdan ama gereksiz gurur insanı da yorar gibi geliyor.. Mantıktır benim seçimim..
9)Ailen sevdiğin insanı kabul etmese ne yaparsın?
Çok şükür kabul ettiler öyle bir sorun yaşamadım. Orta yol bulmaya çalışırım. 
10)En sevdiğin tatlı?
Tatlılar benim en sevdiğim yiyecek türüü :)
En sevdiğime gelince hımmm hiç ayırt etmedim ama şöyle şimdii leziz bir künefe olsada yesek :D
11)Sevgiline "erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer" deyip birşeyler pişirdin mi?
Birşeyler pişirdim evet ama sevdiğim benden istediği için pişrdim :D Beni seviyorsa böyle sevsin yok midesinden geçer yok ordan geçer alıştırmamak lazım o da yemek yapsın banane :D 

Bu kez kimseyi mimlemicem :) Önceki postumdaki hakkımda ve mimlediğim kısmınıda bu posta ithaf ediyorum :)


2 yorum:

  1. künefe dedin olmadi simdi gece gece canim cekti :)


    http://gelin-oluyorum.blogspot.de/

    YanıtlaSil