4 Şubat 2013 Pazartesi

Mimlendim ve Mimledim

Vee blogumun ilk mimini aldım! Pardon ilk iki MİM ini aldım :) Doğrusu görünce fazlasıyla heyecanlandım.. Şimdi napıcam, ne yazıcam, ne cevap vericem, kimleri mimlicem :) Güzel heyecanlar bunlar.

Bu güzelliği bana yaşatan prensesin-masali ve yeni gelin yeni hayat'na çok teşekkür ediyorum..

Peki MİM nedir ? Neye benzer ? Yenir mi ki bu ?

Hayır hayır yenmez. Evde denemeyin :)  Takipçi sayısı 200 ün altında olan bloglar için hazırlanmış bir sosyal platform. Bloglar arası trafiği arttırmak için düzenlenmiş çok güzel bir uygulama. Kuralı ise ;


Size sorulan soruları yanıtlayıp hakkınızdaki 11 gerçeği yazıyorsunuz ; Bitmediii :)
Daha sonra 11 adet soru hazırlayıp 11 adet bloggerı bu sorularla MİM liyorsunuz..
Sizi MİM leyen bloggerlara teşekkür etmeyi de unutmayalım dimi ;)

Ve gelelim bana sorulan sorulara ;
"prensesin-masalinın soruları"
1-Sizce aşk evliliği mi mantık evliliği mi ?
Ben ikisi içinde olmazsa olmaz diyenlerdenim. Maalesef taraf belirtemeyeceğim.
2-En çok sizi neler mutlu eder ? 
Aslında o kadar basit şeylerden mutlu olurum kii.. Gerçekten sevildiğimi bilmek paha biçilemez benim için.
3-Neyi kesinlikle affetmezsiniz ? 
Aldatılmak ! Bu konuda çok katıyım.Kelimesine bile tahammülüm yok !
4-En sevdiğiniz dizi hangisi ? 
Bir zamanlar Fringe favorimdi.. Bir zamanlar ; çünkü bitti. vazgeçilmezim ise "Sakarya Fırat"
5-Mükemmel bir gün sizce nasıl olmalıdır ? 
Sevdiklerimin hayatta ve mutlu olduklarını gördüğüm bir gündür benim için mükemmel gün.
6-Hayatımda keşke bu da olsa dediğiniz şey nedir ?
Gereksiz keşkelerim vardır benim kabulum ama şimdi düşününce bulamadım hiçbirşey :)
7-Hangi ülkeyi görmek isterdiniz ? 
Vovv işte soru.. Benim gibi gezme aşığı bir insana sorulur mu bu :) İtalya yı görmek istiyorumm
8-Çok alışverişe çıkar mısınız ? 
Alışverişe çıkılmaz mıı ? Sen paradan haber ver :) :)
9-Hangi şehirde yaşamak isterdiniz ? 
Güne huzurla başlayacağım bir şehir olsun yeter.. Maldivler hiç fena olmaz mesela :P
10-Hayallerinizin peşinden koşar mısınız ? 
Çoğu hayal olarak kaldı.
11-En çok nerden kıyafet alırsınız ? 
Mağazalar, avm, net.. Yerin önemi yok beğeneyim yeter
12-Kariyer mi aşk mı sizce daha önemli ?
İkiside :)

 "Yeni gelin yeni hayat' ın soruları"
1-Burcun nedir?
Bende sen gibi tipik bir YAY ım :)
2-Kitap okur musun? Şuan okuduğun kitap hangisi?
Okumazmıyım !Oğuz Atay-Tutunamayanlar :)
3-En sevdiğin mevsim hangisi?
İlkbaharrrrr
4-''Asla ............... '' boşluğu nasıl doldururdun?
Asla "asla deme"
5-Şuan ne olsa çok sevinirsin?
Sevgilim trip atmasa meselaa
6-Fobin veya takıntın var mı?
Şu aralar tek fobim bizim müdür oldu.
7-Zaman makinan olsa hangi zamana gitmek isterdin, neden?
15. yy zamanları olabilir mesela.. Çok merak ediyorum o yılları :)
8-Bir şekilde (şans oyunları gibi) elinize yüklü miktarda para geçti, (kendinden hariç) kimleri mutlu ederdin,o kişiler kim, nasıl?
Yetimler, öksüzler, evsizler.. Ciddi anlamda ihtiyacı olanlar..
9-Peki o paradan bende nasiplenir miydim? Nasıl?
Para senin köpeğin olsun tatlım ;)
10-Neden blog ? 
Baktım herkesde var ben niye kusur kalıcakmışım :P
11-Mecburi olarak yapmacık olduğunuz oldu mu? ee merak ettik şimdiiiiii =)
Bak şu yukarıdaki fobim varyaa işte orada tam bir yapmacığım el mahkum nedelimmm :)

Kendimle ilgili 11 gerçek ; 
1-Çikolata aşığıyım.
2-Gezmeye bayılırım.
3-Fazla sıkıntıya gelemem
4-Tavuk vicdanlıyım
5-İnsanları kırmaktan nefret ediyorum.
6-Bazen kendimi aptal bulduğum oluyor.
7-Artık evlenmek istiyorum.
8-Yeşil elma adını duyunca bile ağzımın sulanmasını yetiyor.. Bak ağzım sulandı yinee :)
9-Eskiden mor rengine tapardım. Doğum günümde gelen tüm hediyelerim bu yüzden hep mordu :-)
10-Korku filmlerine bayılmama rağmen korktuğumdan izleyemiyorum artık.
11-Hamamböcekleri ve türevlerinden nefret ediyorum !

Cevap bekleyen sorularım neler  ;

1-En sevdiğin yazar ?
2-Burcun nedir ?
3- Yaptığın bir çılgınlığı paylaşırmısın ?
4-Fobilerin var mı, varsa neler ?
5-Tavsiye edeceğin filmler var mı ?
6- Hiç en yakın arkadaşını kıskandığın oldu mu ?
7-Dedikoduyu sever misin ?
8-Yaşadığın şehrin en sevdiğin/sevmediğin yanı nedir ?
9-Kitap okumak için tercih ettiğin bir yer var mı?
10-Fotoğraf çeken misin çekilen mi?
11-Dünyada en çookkk görmek istediğin yer?

Ben kimleri MİM ledim;

Es Wedding 
Hayal kahvem
Yağmur sonrası toprak kokusu
Pire kızı
Balböcükleri
Pelin'in Hayalleri
Pembe gönlüm sende
Funda moda
Yeni Hayat
Görümcemin bana ettikleri
Dondurma delisi





















10 yorum:

  1. 'sevgilim trip atmasa' kısmına iyi güldüm =)
    cevapların için teşekkür ederim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu saat olmus hala trip atio ustune birde uyudu adam yaa:)) ben tesekkur ederim asil :)

      Sil
  2. teşekkür ederim. daha dün mimlendim prensesin masalı tarafından. şuan onu yazmakla meşgulüm. sana da çok çok teşekkür ederim.
    tabibindeyim, ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. prenseslerden baya cekiosun desene :)

      Sil
  3. cevaplar tamamdır :) http://dondurmadelisi.blogspot.com/2013/02/mimlerle-yasyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim dondurma delisiii :) çok eğlendim cevapları okurken :)

      Sil
  4. teşekür ederim canım hemen cevaplıyorummm :D:D

    YanıtlaSil
  5. hakkında bir şeyler öğrenmek güzel oldu takipteyim benim blogumada beklerim kelebeketkisi39.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin kelebek etkisi takipteyim :)

      Sil