22 Kasım 2013 Cuma

Baldan tatlı ayda nereye gitmeli?

        Bu başlığı yaklaşık 1 sene önce burada tekrar atmıştım. O zamanki şartlarla değişen fikirlerimiz bizi bambaşka planlara doğru sürüklemişti. Evet bambaşka planlar...
     
        O günlerde Cornelia Diamond'un hayalini kurarken bugün büyük bir kararsızlık içerisinde volta atıyorum. Benim için öncelikli sıraların başında denize olan yakınlığı geliyor. Hayatında havuza hiç girmemiş olan ben balayında da fazla havuz kullanma taraftarı değilim. Her ne kadar temizlense de yeterli hijyene ulaştığını düşünmüyorum.
     
       Erken rezervasyonların açılmaya başladığı bu dönemde sizlerinde fikrini almak beni çok mutlu edicektir. Eeee siz balayında nereye gittiniz :)





Bir sonraki postumda kesinleşmiş balayı fikrimle görüşmek dileğiyle ,
Sevgiyle kalın
Pamuk Prenses :)

3 yorum:

  1. Bu konudaki tavsiyeleri ben de merakla takip edeceğim. Genelde planlar yurt dışı oluyor. Özellikle Maldivler ve Phuket çok tercih ediliyor… Bi kısım insan bu tatillerin harika olduğnu söylerken bi kısım da atmosfer harika da olsa bir süre sonra herhangi bir etkinlik olmayışı can sıkıcı olabiliyo diyor… Bu çelişkiler de ha bire düşündürüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiftler kendilerine bir amaç belirlemeli diye düşünüyorum. Maldivler, Phuket eminim rüya gibi bir yerdir ancak dediğin gibi hiç bir aktivite yok.. Her ne kadar dinlenmeyede gitsek 1-2 gün sonra eğlenmek istiyor insan. Ben kültür turizminden çok ama çok keyif alan birisiyim mesela. Fakat içinde bulunduğumuz o koşuşturmacalı zamandan sonra dinlenmeyi hakedeceğiz diye düşünüyorum. Gezmek bir sonraki bahara artık :)

      Sil
    2. Kesinlikle katılıyorum. O telaşlı yorgunluktan sonra kafanı boşaltıp dinlenebileceğin bir yer olmalı ve tabii eğlenebileceğin :)

      Sil